Aankomst Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Wenting - WaarBenJij.nu Aankomst Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bart Wenting - WaarBenJij.nu

Aankomst Sydney

Door: bartwenting

Blijf op de hoogte en volg Bart

28 Februari 2012 | Australië, Sydney

Dit is dan mijn eerste reisverslag van de backpacktrip in Australie en Nieuw zeeland.

Maandagmorgen om 10:30 vloog ik naar Singapore. In Amsterdam had ik het nog heel koud met een t-shirt en blouseje.. Maar daar kwam snel verandering in toen ik in Singapore vroeg in de ochtend arriveerde, daar was het al 22 graden. Na een uurtje wachten stapte ik in de Airbus A380 richting Sydney.

Gelukkig had ik het eerste hostel al geboekt voordat ik vertrok, want bij de douane werden mensen teruggestuurd omdat zij geen verblijfadres konden opgeven.. haha!

Bij aankomst van het voorafgeboekte hostel kwam ik in een kamer aan waar al 2 backpacktassen stonden. Deze personen kwamen iets later binnen, en met mijn talenkennis kun je het eigenlijk al raden: 2 FRANSEN!! Leuk.. Maar gelukkig kunnen zij beter Engels dan ik Frans;-)

Na bijna 2 dagen heb ik maar een douche gepakt. Nu kom ik even terug van het terras om dit eerste verslag te schrijven. Morgen ga ik vanalles regelen: trip Nieuwzeeland, simkaart, bankpas en wat handige dingen die ik ben vergeten.

Groeten uit Sydney!!

  • 28 Februari 2012 - 11:04

    Els :

    Yo Bart!

    Ben ik de eerste?! Wat een eer.. :)
    Nogmaals geniet ervan en ik verwacht binnenkort wel wat hysterische foto's ;)

    Enjoy!
    Xx

  • 28 Februari 2012 - 11:15

    Ellen:

    geen beter vermaak als leedvermaak haha. en wrijf t er maar in! wij maar kou lijden hier!! Heeele fijne vakantie, en hoop nog veel van je te lezen :P
    grtzz LL

  • 28 Februari 2012 - 11:15

    Bart Wenting:

    Ja, jij bent de eerste ;-) De foto's volgen nog..

  • 28 Februari 2012 - 11:18

    Emmy:

    HeeJ Bart,

    Wat gaaf dat je deze uitdaging aan bent gegaan. Ik wist helemaal niet dat je dit soort plannen had, maar dat is ook niet zo gek aangezien we nauwelijks meer contact hebben.

    Toch heel erg veel plezier en succes! Geniet ervan en zal je verhalen zeker volgen.

  • 28 Februari 2012 - 11:20

    Myreen:

    Sounds good Bart. Ben een beetje jaloers.. Geniet ervan!
    x

  • 28 Februari 2012 - 11:23

    Maarten:

    2 fransen pff! wat moet je daar nou mee! veilig aangekomen dus..

  • 28 Februari 2012 - 11:23

    Bart:

    Geniet ervan Bartje!

  • 28 Februari 2012 - 11:24

    Rick:

    Bart jongen. Al 'n dag daar en nog niet eens een French kiss met die Fransen gedeeld of waren het 2 mannen? ;-) Haha veel plezier he!

    Groeten!

  • 28 Februari 2012 - 11:33

    Stef:

    Haha 2 Fransen, kan haast geen toeval zijn! ;) Have fun!

  • 28 Februari 2012 - 13:05

    Marc, Thea:

    hey bart spannend allemaal zeg,
    wij volgen je natuurlijk helemaal, geniet er lekker van

  • 28 Februari 2012 - 13:39

    Ranil Hulsen:

    Haha, Wenting suffe gozert...

    "Na bijna 2 dagen heb ik maar een douche gepakt."

    "Kom ik even terug van het terras om dit eerste verslag te schrijven." ------------>Verassend (B) (B) (B)

    Goed hoor, als jij de komende 71 dagen met zulke goeie quotes blijft komen!

    Maar goed, mooi dat je veilig bent aangekomen daar! Succes de komende dagen met je 'installatie'!

    Ciaoooo

  • 28 Februari 2012 - 13:51

    Stijn Lemmens B:

    Bonjour Bart, il ne va pas mieux le premier jour, deux Français. Veel plezier

  • 28 Februari 2012 - 16:17

    Ricardo:

    "Want bij de douane werden mensen teruggestuurd omdat zij geen verblijfadres konden opgeven."

    Beetje jammer weer!

    Door de Douane wordt niemand teruggestuurd. Douane zijn goederen, Immigratie gaat over passagiers.

  • 28 Februari 2012 - 17:22

    Harrie En Riek:

    Ha die Bart,fijn dat je goed bent aangekomen, nu kan het feest beginnen.Heel veel plezier en ga genieten jongen, groetjes.

  • 28 Februari 2012 - 17:50

    Manon:

    Fijn dat de reis goed is meegevallen en nog veel plezier!!!
    ps: groetjes van ons moeder! x

  • 28 Februari 2012 - 18:29

    Roy:

    dus morgen ga je de handige dingen regelen die je was vergeten: zoals geld, talenboek en gps systeem.
    Veel plezier

  • 28 Februari 2012 - 21:14

    Tess:

    Hey Bart!
    Goed om te horen dat je veilig aangekomen bent, duurt lang he;) haha. Heel veel plezier tijdens de komende 10 weken en ik ga je verslagen goed bijhouden:) xx

  • 28 Februari 2012 - 21:27

    Carmen:

    Hee bartje, goed om te lezen.dat je veilig bent aangekomen, nu kan het avontuur echt beginnen, ben benieuwd naar je verhalen de komende tijd.. komt helemaal goed.. have fun.. xx

  • 28 Februari 2012 - 21:28

    Vader En Moeder:

    Fijn dat het goed gaat, hostel boeken vooraf is goed gevallen en nu verder.
    Kijken uit naar het volgende verslag
    en foto's

  • 29 Februari 2012 - 09:25

    Wil En Stephanie:

    Het begin van een geweldig trip is gemaakt. Geniet van alles!

  • 29 Februari 2012 - 19:02

    Sengel :

    Hallo Bart,

    Fijn te horen dat je goed bent aangekomen! Hoe gaat het met je Franse roommate's, is het iets?
    Ben je al verbrand? hahaha!!!!
    Geniet ervan, en ik heur het wel weer!

    Groetjes uit Luyksgestel

  • 29 Februari 2012 - 20:45

    Buurtjes :

    He Bart,
    goed om te lezen dat je goed bent aangekomen.
    Maak er iets moois van!
    We blijven je volgen...
    groetjes van ons

  • 02 Maart 2012 - 17:38

    Alix:

    Jaloeerrrsss!! Geniet ervan, voordat je t weet is het voorbij..! (al lijkt dat af en toe van niet ;)). Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal, kunnen we ook even meedromen! Groetjes!

  • 03 Maart 2012 - 13:05

    Opa Piet:

    Alles goed bart,veel plezier.

  • 06 Maart 2012 - 11:25

    Melisa:

    Hey Bart,
    Veel plezier op je backpacktrip! Geniet er van, het zal zo weer voorbij zijn!
    Groetjes van de Belgskes ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Actief sinds 14 Feb. 2012
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 25225

Voorgaande reizen:

25 Juli 2016 - 21 Augustus 2016

Costa Rica, Panama en Peru

27 Februari 2012 - 10 Mei 2012

Australië/ Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: